01
01
Reklama w wyszukiwarce

Najpopularniejsza forma reklamy. Pojawia się w wynikach wyszukiwania Google po wpisaniu przez Twojego potencjalnego Klienta słowa lub słów kluczowych związanych z Twoją branżą ponad wynikami organicznymi.

02
02
Sieć reklamowa

Graficzna forma reklamy pojawiająca się na stronach partnerów Google, czyli na ponad 90% stron internetowych. Reklama może być skierowana do nowych użytkowników lub takich, którzy już byli na Twojej stronie - tzw. remarketing.

03
03
Reklama produktowa

Kampania typowo sprzedażowa, skierowana głównie do użytkowników, którzy potencjalnie przyniosą konwersję na Twojej stronie. Wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google, a dodatkowo posiada zdjęcie, opis oraz cenę.

04
04
Reklama wideo

Reklama która wyświetla się głównie w sieci YouTube. Użytkownicy mogą zobaczyć Twoją reklamę przed uruchomieniem się tematycznie powiązanego filmiku, lub w jego trakcie trwania, a także jako propozycja do obejrzenia.

Zbuduj swoją widoczność w Internecie

Wybierz odpowiednią kampanię
dla swojego biznesu

Reklama w sieci wyszukiwania

Kampanie reklamowe powinny być oparte na celach Twojej firmy. Google Ads pomaga Ci je osiągnąć. Google Ads pomaga dotrzeć z właściwą treścią do właściwych osób w odpowiednim czasie. Twoje reklamy mogą pojawiać się w wyszukiwarce Google, w YouTube i w innych miejscach w chwili, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Możemy też dostosować takie aspekty jak słowa kluczowe i lokalizacja, aby dotrzeć do najlepiej dopasowanych klientów.

Reklama display Google

Dzięki reklamom displayowym Google możesz dotrzeć do ponad 90% globalnych użytkowników Internetu w ponad trzech milionach aplikacji i witryn. Reklamy displayowe Google pomagają w dostarczaniu trafnych reklam użytkownikom, którzy przeglądają Internet. W ten sposób łączą Twoją firmę z przyszłymi i obecnymi klientami.

Reklama remarketingowa

Remarketing pozwala na pokazywanie reklam osobom, które już wyraziły zainteresowanie Twoją ofertą przez odwiedzenie strony i korzystanie z aplikacji. Za pomocą różnych urządzeń docieraj do osób, które wcześniej przeglądały kluczowe sekcje na Twojej stronie. Pozwoli Ci to efektywnie dopasowywać odpowiednie komunikaty do konkretnych użytkowników.

Reklama produktowa

Kampanie produktowe pozwalają zarządzać reklamami produktowymi i je optymalizować. Dzięki temu możesz promować asortyment lokalny i internetowy, zwiększyć ruch na swojej stronie lub w sklepie stacjonarnym oraz znajdować lepiej dopasowanych potencjalnych klientów. Reklamy produktowe, które obejmują efektowne zdjęcia, cenę i informację o dostępności, są wyświetlane w Google i na różnych stronach, tam gdzie obecni i potencjalni klienci mogą odkryć Twoją markę.

Reklama wideo

Aktualnie w YouTube loguje się miesięcznie ponad dwa miliardy użytkowników. Aktualnie ponad połowa odtworzeń filmów w YouTube pochodzi z urządzeń mobilnych.

Użytkownicy tak chętnie korzystają z YouTube, ponieważ serwis ten zapewnia im coś, czego nie może zaoferować tradycyjna telewizja – czyli dostęp do treści dokładnie takich, jakie ich interesują, i dokładnie wtedy, kiedy chcą je obejrzeć, niezależnie od tego, jaki mają humor i jak niszowe są ich pasje.

Reklama w Gmail

Reklama w sieci Gmail pojawia się Twoim potencjalnym Klientom w skrzynce odbiorczej ponad wszystkimi innymi mailami. Oznaczona wiadomość etykietą „Reklama” widnieje tak długo, aż nie zostanie kliknięta. W tym typie kampanii płacisz nie za wyświetlenie maila, lecz za przejście Twojego potencjalnego Klienta na stronę internetową.

bądź widoczny już dziś

Reklama, która
przynosi efekty

Uruchomienie reklamy Google Ads może przynieść Twojej firmie znaczące profity w postaci sprzedaży usług lub produktów. Reklama Google Ads może być drogowskazem do działań pozycjonujących Twoją stronę. To dzięki niej dowiesz się co wpisują Twoi Klienci, aby Cię znaleźć i dokonać konwersji na stronie.

Koszt reklamy jest różny i zależy od branży, popularności słów kluczowych oraz konkurencji. Zazwyczaj ceny za kliknięcie w reklamę zaczynają się od kilkunastu groszy, a mogą dochodzić do nawet kilku złotych.